BANNER


Banner

CLICK THIS PLZ!

***CLICK ME PLEASE*** (TQVM :D)

WELCOME!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt!

Welcome to my blog!

Therefore, if you have some ideas and comments, don't forget to message me or leave message on the shoutbox!

Thanks for viewing and don't forget to follow my blog! ^_^

Enjoy ur stay here @ B3sG!LeR's NeSt

FOOTNOTE: For those who don't understand 'Malay' and 'English' language, please use 'Google Translate' or any other translator. Thanks a lot and stay tuned!

THANKS FOR YOUR SUPPORT. THE BLOG IS RUNNING FOR OVER 2 YEARS NOW!

EXCHANGE LINKS

EXCHANGE LINKS YOUR BLOG URL HERE! *EASY FOR BLOGWALKING*

HISTATS

SHOUTBOX

SHOUT HERE! PLZ TINGGALKAN LINK BLOG ANDA UNTUK DIJEJAK DI ATAS NI (MISTER LINKY) BUKAN KAT SHOUTBOX NI SEBAB SUSAH NAK JEJAK GUNA DUA-DUA.. TQVM :D

FACEBOOK LIKE

Thursday, December 23, 2010

Maher Zain Datang Ke Malaysia Lagi?

Assalamualaikum w.b.t,

Post kali ni aku nak share tentang Maher Zain.


Maher Zain datang ke Malaysia lagi? Betul ke? Jom baca artikel ni..




PENYANYI dari Sweden yang dilahirkan di Lubnan, Maher Zain, yang mencetuskan fenomena luar biasa kepada peminat lagu kerohanian dan ketuhanan bertandang lagi ke negara ini.

Kedatangannya kali ini untuk menjayakan Malam Amal Setulus Kaseh bersama Maher Zain bagi membuka peluang kepada seluruh rakyat Malaysia menyumbang kepada pengumpulan dana pengoperasian Rumah Titian Kaseh (RTK). Rumah itu adalah rumah perlindungan untuk membela nasib anak yatim piatu, anak yang terbiar dan ditinggalkan. Di samping itu rumah itu juga menempatkan orang kelainan upaya (OKU), warga emas yang terbiar, fakir miskin, ibu tunggal serta wanita yang dianiaya dan didera. Malah, mereka yang malang dan terpinggir dari masyarakat juga diberi perlindungan di sana. Program itu anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia dengan kerjasama Rumah Titian Kaseh, Innovative Management Consultancy, Alumni ESQ dan Pusat Perlindungan Pernim itu akan diadakan pada 26, 27 dan 28 Disember ini di Summit Hotel, Subang USJ bermula jam 8 hingga 11 malam. Pengarah Harmony Excellence (agensi umrah) Nor Hashim Abdullah, 43, objektif utama penganjuran malam amal itu untuk meneruskan jualan lot wakaf Rumah Titian Kaseh bagi membeli rumah yang selama ini mereka sewa.

Jualan 3,000 lot wakaf ini sudah pun dilancarkan pada Julai lepas, sempena Malam Amal Titian Kaseh 2010. Selain itu, ia juga bertujuan mengumpul dana pengoperasian Rumah Titian Kaseh agar dapat memberikan keselesaan kepada penghuninya, di samping membolehkan mereka mendapat bimbingan dan pentarbiahan dengan sempurna. Pada malam itu nanti, Maher Zain akan menyampaikan lagu daripada albumnya, Thank You Allah. Selain itu, majlis juga turut diserikan dengan persembahan daripada anak Rumah Titian Kaseh dan artis nasyid tempatan antaranya Rabbani, Diwani, Devotees, Demascus dan Marjan.

Pihaknya membuka ruang kepada semua untuk bersama-sama menyumbang kepada mereka yang memerlukan. Sumbangan boleh dibuat dalam bentuk kewangan, barangan dan pembelian meja, Melalui pembelian meja, penganjurkan menawarkan empat pakej utama, Meja Cinta berharga RM10,000), Meja Kasih (RM5,000), Meja Sayang (RM3,000) dan Meja Ukhwah (RM2,000). Setiap sumbangan yang diberikan akan mendapat pengecualian cukai pendapatan dan pendapatan bersih daripada program akan diserahkan kepada Rumah Titian Kaseh dan Pusat Perlindungan Pernim.

Suka betul Maher Zain ke Malaysia ya.. :D

Sumber dari myMetro

2 comments:

  1. Haah kan. Maher zain ni ramai peminat dia. :) Lagu di apun sedap gak.

    ReplyDelete
  2. Memang ramai pun peminat dia.. cepat betul dia jadi popular.. memang besar betul aura dia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Glee!

Glee!
(Sticky) Catch Glee Season 2 every Wednesday

~EarLy eD!TiOn~

~EarLy eD!TiOn~
(STICKY) The best TV Series EVER!!! *4 me of coz* ^_^