BANNER


Banner

CLICK THIS PLZ!

***CLICK ME PLEASE*** (TQVM :D)

WELCOME!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt!

Welcome to my blog!

Therefore, if you have some ideas and comments, don't forget to message me or leave message on the shoutbox!

Thanks for viewing and don't forget to follow my blog! ^_^

Enjoy ur stay here @ B3sG!LeR's NeSt

FOOTNOTE: For those who don't understand 'Malay' and 'English' language, please use 'Google Translate' or any other translator. Thanks a lot and stay tuned!

THANKS FOR YOUR SUPPORT. THE BLOG IS RUNNING FOR OVER 2 YEARS NOW!

EXCHANGE LINKS

EXCHANGE LINKS YOUR BLOG URL HERE! *EASY FOR BLOGWALKING*

HISTATS

SHOUTBOX

SHOUT HERE! PLZ TINGGALKAN LINK BLOG ANDA UNTUK DIJEJAK DI ATAS NI (MISTER LINKY) BUKAN KAT SHOUTBOX NI SEBAB SUSAH NAK JEJAK GUNA DUA-DUA.. TQVM :D

FACEBOOK LIKE

Friday, December 24, 2010

Anak Kambing Wajah Bulldog?

Assalamualaikum w.b.t,

Aku tertarik sangat nak baca artikel Metro yang berjudul Anak Kambing Berwajah Bulldog ni..



Subhanallah.. hebat sekali makhluk ciptaan Tuhan ni.. sama2lah kita renung-renungkannya.. Oh ya dengan ini aku kongsi kan artikel tersebut. Macam-macam betul kejadian aneh sejak kebelakangan ni kan.. Hmm...





JASIN: “Saya anggap ia keajaiban dan ketentuan Allah kerana tidak pernah meminta dan mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku,” kata penternak, Mohd Nasir Hashim, 46, apabila seekor kambing betina miliknya melahirkan anak kembar dengan satu mempunyai wajah pelik menyerupai ‘bulldog’, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.45 pagi itu, dia bergegas ke kandang kambingnya terletak kira-kira 50 meter di belakang rumah bersama dua anak lelaki, Shahir, 24, dan Aizuddin, 25, sebaik mendengar bunyi aneh kambing betinanya yang mengembek agak kuat.

Menurutnya, sebaik tiba, dia mendapati kambing betina diberi nama ‘Hitam’ itu mengembek kesakitan dengan kedudukan kandungannya songsang dan kaki anak kambing yang sudah sedikit terkeluar.

Katanya, bimbang ibu kambing itu mati, dia menyambut kelahiran anak kambing itu sambil dibantu dua anak lelakinya.

Credit to myMetro

8 comments:

  1. ritu de satu lagi.pe tah tapi muke babi tak silap..hebat kan ciptaan Allah tue..subhanallah..

    ReplyDelete
  2. .ima.> betul tu.. serius terkejut tengok.. macam2 keajaiban n kuasa Allah..

    ReplyDelete
  3. subhanallah, sungguh Allah Maha Kuasa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Glee!

Glee!
(Sticky) Catch Glee Season 2 every Wednesday

~EarLy eD!TiOn~

~EarLy eD!TiOn~
(STICKY) The best TV Series EVER!!! *4 me of coz* ^_^