BANNER


Banner

CLICK THIS PLZ!

***CLICK ME PLEASE*** (TQVM :D)

WELCOME!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt!

Welcome to my blog!

Therefore, if you have some ideas and comments, don't forget to message me or leave message on the shoutbox!

Thanks for viewing and don't forget to follow my blog! ^_^

Enjoy ur stay here @ B3sG!LeR's NeSt

FOOTNOTE: For those who don't understand 'Malay' and 'English' language, please use 'Google Translate' or any other translator. Thanks a lot and stay tuned!

THANKS FOR YOUR SUPPORT. THE BLOG IS RUNNING FOR OVER 2 YEARS NOW!

EXCHANGE LINKS

EXCHANGE LINKS YOUR BLOG URL HERE! *EASY FOR BLOGWALKING*

HISTATS

SHOUTBOX

SHOUT HERE! PLZ TINGGALKAN LINK BLOG ANDA UNTUK DIJEJAK DI ATAS NI (MISTER LINKY) BUKAN KAT SHOUTBOX NI SEBAB SUSAH NAK JEJAK GUNA DUA-DUA.. TQVM :D

FACEBOOK LIKE

Sunday, January 16, 2011

Gambar Kelas Sem 4!

Assalamualaikum w.b.t,

Ok.. ada masa sikit hari ni aku nak cerita sikit pasal apa yang aku buat hari ni.. huhu..

BERGAMBAR!!!





Memandangkan hari ni hari yang paling best setakat ni sejak masuk UiTM.. aku terasa rajin sikit nak update blog ni.. hehe..  nak tahu sebab apa? Sebab... kelas CANCELL!! Huhu.. dah la ada dua kelas.. dua-dua pun cancel.. tu yang best tu.. haha..


Lepas dah tahu tak ada kelas masa tu.. (kelas aku pukul 10.00 masa tu) perasaan aku bercampur baur.. haha.. nak tahu sebab apa? Ye la.. awal-awal sem kelas dah cancel.. tak ke naya nanti nak kejar syllabus.. satu lagi perasaan aku masa tu aku lega.. sebab aku dah terlambat datang ke kelas tadi.. huhu.. :P ala 10 minit je pun.. ya lah.. tidur lambat akibatnya lambat la bangun.. ha padan muka aku.. haha..


Lepas tu aku sebagai kelas rep (sekali lagi pada sem ni.. haha..) dengan member2 kelas yang lain semua pergi tangkap gambar kat foyer pentadbiran tu..

Lama punya lama punya lama tunggu.. dah nak lebih kurang setengah jam juga la baru dia layan.. Aku geram je aku dah berdiri dengan megah je kat depan meja untuk pendaftaran tu.. dia boleh tak perasan aku lagi tak pandang langsung pulak tu.. grr.. tuhan je yang tahu perasaan aku.. hmm.. dah la kebetulan ramai sangat perempuan depan dia tadi.. padahal tanya je kerja.. orang nak ambil gambar dia boleh lagi tak bagi borang pendaftaran tu.. Credit to member perempuan kelas aku.. akhirnya orang tu layan juga permintaan nak ambil gambar kelas kitorang..

Haha.. yang aku kecewa sikit lagi tadi,, tak semua member2 kelas datang ambil gambar.. separuh je yang datang.. tapi tak apalah.. dah puas bergambar kot.. :P sorry guys.. yalah.. rasa tak complete je gambar nanti.. tapi yang best tadi.. bila kitorang semua post untuk gambar kandid.. haha.. macam-macam gaya ada.. tunggu je la.. gambar terbaik dari kitorg yang akan dipilih jurugambar Catalia Creative tu..

Tu jer yang aku nak share cerita aku hari ni.. Kalau aku menyinggung sesiapa.. aku minta maaf yer.. tapi semuanya tulus ikhlas dari hatiku.. (cehh.. haha..)

4 comments:

  1. photographer !! wow haha great !!

    ReplyDelete
  2. yeah.. it feel's great to capture a picture with some classmates.. :D

    ReplyDelete
  3. Hi,I'm the owner of catalia creative. Sorry sgt2 atas apa berlaku, I'll make sure dat things not gonna happened again. Anyway thanks coz support us. Really appreciate dat : D

    ReplyDelete
  4. ok.. thanks.. btw, the pictures are nice! Good job catalia creative.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Glee!

Glee!
(Sticky) Catch Glee Season 2 every Wednesday

~EarLy eD!TiOn~

~EarLy eD!TiOn~
(STICKY) The best TV Series EVER!!! *4 me of coz* ^_^