BANNER


Banner

CLICK THIS PLZ!

***CLICK ME PLEASE*** (TQVM :D)

WELCOME!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt

WELCOME to B3sG!LeR's NeSt!

Welcome to my blog!

Therefore, if you have some ideas and comments, don't forget to message me or leave message on the shoutbox!

Thanks for viewing and don't forget to follow my blog! ^_^

Enjoy ur stay here @ B3sG!LeR's NeSt

FOOTNOTE: For those who don't understand 'Malay' and 'English' language, please use 'Google Translate' or any other translator. Thanks a lot and stay tuned!

THANKS FOR YOUR SUPPORT. THE BLOG IS RUNNING FOR OVER 2 YEARS NOW!

EXCHANGE LINKS

EXCHANGE LINKS YOUR BLOG URL HERE! *EASY FOR BLOGWALKING*

HISTATS

SHOUTBOX

SHOUT HERE! PLZ TINGGALKAN LINK BLOG ANDA UNTUK DIJEJAK DI ATAS NI (MISTER LINKY) BUKAN KAT SHOUTBOX NI SEBAB SUSAH NAK JEJAK GUNA DUA-DUA.. TQVM :D

FACEBOOK LIKE

Tuesday, February 14, 2012

Salam.. GD kembali dalam dunia blog! :D

Assalamualaikum w.b.t,

Alamak... dah lamanya la tak update blog aku ni yang dah bersarang dah berhabuk ni.. Haha kepada korang yang tak mengenali aku mesti tak tahu GD tu ape kan.. haha GD tu initial for 'GARY DANIAL' iaitu nama samaran aku or glamor la.. haha GLAMOR la sangat.. ;) (Btw, nama betul aku 'DANIAL' sahaja.. but you can called me 'GARY' also! :D)

Tahu tak berapa lama aku tak update blog ni? Dah lebih 10 bulan.. Yep, 10 BULAN aku tak update.. Antara sebab-sebabnya? Mainly sebab MALAS untuk menulis... hahaha! Seriusly, rasa malas gila la nak update blog. Kadang-kadang tu rasa nak stop je terus blog ni...


(BTW, this is my latest pic) :)




Tapi,

Disebabkan kandungan blog aku ni masih ada yang setia membaca jadi aku malas nak tutup blog ni buat selamanya. Tambah lagi, perasaan aku untuk membuat post kembali balik.. Tapi seriusly la korang pembaca memang best.. Membuatkan aku semangat balik untuk membuat entri-entri baru.. Tapi, sebelum ni entri aku banyak pasal info-info umum je.. Kalau korang perasan lah, aku jarang membuat topik pasal personal life aku kan? Haha.. bukan tak nak cerita, tapi tak ada pape yang interesting pun yang aku nak story.. :P

Lagipun, niat aku untuk update blog ni didorong oleh kerja assignment yang juga kena buat blog khas. Haha.. nampak PERMAINAN dia??? :P Insya-Allah selepas ni aku akan cuba untuk update blog aku balik sekerap yang aku dapat & supaya blog ni berjalan dengan lancar seperti dulu.. :)

Anyway, thanks for your support for reading my blog! Really appreciate it! :D

2 comments:

  1. a ah, a ah nmpak sgt permainan dia, eceh padahal dah giler twitter, so blog pun babai la ekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. twitter pun baru je active balik.. dulu pun menyepi jugak macam blog ni.. tapi twitter ada la tweet2 gak sket dulu.. xde la x update sampai 10 bulan macam blog ni.. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Glee!

Glee!
(Sticky) Catch Glee Season 2 every Wednesday

~EarLy eD!TiOn~

~EarLy eD!TiOn~
(STICKY) The best TV Series EVER!!! *4 me of coz* ^_^